Är det sant?!

Nu har jag en godkänd c-uppsats och det är bara veckor kvar tills jag är färdig sjuksköterska. Nästa vecka börjar sista kursen. Spännande men otroligt nervöst, vissa dagar känner jag mig trygg, det här kommer gå fint, men sen kommer de där dagarna jag bara undrar hur jag ska klara det! Jag och Jeanette har haft en rolig höst när vi har skrivit på vårt examensarbete, som tur är gör vi praktik tillsammans också.

Grabbarna trivs fint på förskolan och verkar ha mycket nytta av varandra där, så kul att se de vara så lyckliga med varandra. Okej det är hemskt mycket bråk men vad de älskar varandra, de skiner upp så fort de ser varandra. Viggo snappar upp en hel del ord nu och förstår så mycket, han blir dock väldans frustrerad när man inte riktigt förstår honom. Casper han är så stor nu, jag förstår nog inte riktigt hur stor han blivit, i söndags var vi och såg Emil på teater, otroligt mysigt! Alla dessa barnaktiviteter är ju så härliga!

 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0