Sommaren framför oss

Nu har vi den härligaste årstiden framför oss och för att inte tala om våren som är här nu, fy så underbart. Jag njuter och njuter av detta och jag säger det hela tiden. Men det är ju just det här jag längtar efter under vintern. LJUSET, värmen, grönskan, allt fågelkvitter, lekandes barn ute, grannar som är ute, att kunna göra aktiviteter ute efter att man käkat middag, listan kan bli låååång! 
 
Vi har ju inskolning för Viggo om två veckor och jag har klart med sommarjobb i sommar. Va allt löser sig fint för mig. Undersköterska på sjukhuset, det kommer bli så jäkla grymt, va jag längtar! 
 
Med småttingarna händer det såklart saker. Viggo har flyttat in till Casper och det har funkat över förväntan. Casper har slutat med blöjan under nätterna och det har funkat hur bra som helst. Två nätter har han blivit kissnödig och sprungit upp själv på toa. Ja, Casper är stor nu!  Casper går nu över till grannen och leker där själv, hehe vi hänger inte med! 
 
 
 
 
Bustroll snor mammas solglasögon, sätter på sig dom å springer runt och skrattar
 

Kommentarer
Postat av: Maria Näsman

Åh vilka härliga bilder och grattis till jobbet :D! Ja just nu är bästa tiden på året :) fortsätt att njuta <3 kram

2013-05-20 @ 20:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0