Uppdatering

Inte för att klaga men helvet va sjuka mina små barn ska få vara, jag blir galen! Måste vara det värsta med att skaffa barn tätt. Viggo har nog upplevt en hel drös av det vanligaste barnsjukdomarna nu! Nu har han precis genomgått 3dagars febern, förstog det när han plötslgt blev prickig på mage och rygg idag. Dock sa doktorn igår att han hade påbörjan till öroninflammation. Men mer antibiotika vill vi inte ha!
 
Nog om problem, allt rullar på fint i övrigt. Jag tränar regelbundet, spinning och jympa och det känns kanon. Plugget går fint, rätt lungt fast visst har vi våra små prövningar hela tiden, muntlig tenta för en vecka sen och sen är det inlämningar av arbeten titt som tätt men jag har mycket tid över för min fina lilla familj:)
 
I helgen ska vi till sthlm och hälsa på mina goa föräldrar, mammsen fyller år så vi måste ju dit och käka tårta:) Vi ska även hälsa på världens bästa Carro och se hur hon bor:)

Nu ska jag sätta mig och läsa lite böcker, man får passa på medans smågrabbarna sover och den stora är och tränar! sen ska vi kika på bästa serien, Walking dead ;)
 
 
Badgrabbar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0