Stoppa tiden

Denna vecka har vi skolat in vår lilla, lilla Viggo. Ingen återvändo nu är han ju ingen bebbe längre, Viktor börjar arbeta på Måndag och det är liksom slut på det här med föräldrarledighet och bebismys. Goa fina Viggo har ju utan problem vart där själv idag, han vinka glatt när Viktor gick, vart glad hela dagen, käkat bra och somnat utan problem i sin vagn på förskolan. Jag är stolt fast med en tår i ögat, vart tog tiden vägen. 
 
Jag har avslutat termin 5 och bara en återstår, veckan har beståt av examination och en tenta och jag är mer än nöjd med resultatet:) På Måndag har jag intro på sjukhuset, hur det ska gå vette tusan men jag hoppas jag kommer va en duktigt och uppskattad undersköterska, det är mitt mål. 
 
 

Kommentarer
Postat av: jeanette

De vet jag att du kommer vara, den bästa <3

2013-06-07 @ 23:38:23
Postat av: jeanette

De vet jag att du kommer vara, den bästa <3

2013-06-07 @ 23:41:59
Postat av: Caroline

Underbara barnen och underbara ni - du kommer vara en grym undersköterska!! <33

2013-06-09 @ 19:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0