Helger

Ännu en vecka har gått, har börjat min praktik på psyk å trivs kanon, känner ändå att det är på sjukhuset jag vill jobba. Även om veckan har vart lugn på praktiken så är det extremt mkt stress i vardagen nu och alldeles för lite sömn som gör att jag ibland nästan vill ge upp. Jag kommer bita ihop för det här ska jag klara å jag hoppas jag kan börja stressa ner någon gång.
Grabbarna har det bra hemma, Casper trivs som bara den på förskolan och längtar dit, väldans bra. Viggo trivs att sitta hemma med pappsen och kika på cross och gå ut på små äventyr. Vi har även bytt till sittdelen på buggisen och där trivs han finfint. Viggo ligger och sover nu, säkerligen för natten men några fler rutiner har han knappats fått. Idag bada vi på fjärran höjder hela familjen och Viggo tyckte det va fint att bada, bra det för bada är nått vi gör ofta!
 
Nu är det Lördagsmys å vi går nog och lägger oss tidigt som vanligt ;) småbarnsföräldrar i ett nötskal!
 
Grabbarna påväg till förskolan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0