Skolan

Jag / vi försöker få vardagen att gå ihop men hälften får man skjuta på hela tiden. Nu gör jag praktik på ett äldreboende och återigen trivs jag som fisken i vattnet. Om det ändå bara var praktik, tyvär har vi en hel drös av uppgifter samtidigt och det är där det blir svårt att hinna med.
Vi har även varit sjuka en hel del, förra veckan hade små grabbarna feber och höstblåsor, blåsor runt munnen, i munnen och på händer och fötter. Jag åkte på feber i helgen och va ynklig man blir, å vilken energi man har när febern är borta!
Nu sitter jag i skolan och har pluggat klart för dagen, har haft praktik från 7.00 till 14.00 och gick till skolan efter för att få nått gjort. Motivationen är tyvär på botten, tror det har att göra med att skallen bara snurrar runt, nya tag i morgon!
 

 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh :/ Hoppas ni är friskare nu och att vardagen får rulla på ett härliga tempo och att ni hinner med allt :D Duktiga ni är!! =) Sköt om er hela familjen!! =) Stor kram!!

2012-10-10 @ 21:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0