Rullar på fint

Snart har jag tillbringat två veckor på sandvikens hälsocentral och jag trivs fint i vanlig ordning. Visst jag är helt slut när jag kommer hem men nu är det nedräkning till att praktikperioden är slut! Jag längtar efter lite föreläsningar och kaffedrickande med mina tjejor i skolan!
Familjen är hyffsat friska för tillfället och det mesta rullar på fint. Viggo vågar inte riktigt krypa men han gör framsteg varje dag. I natt sov han utan att käka för första gången, dock vakna han ett antal gånger men nappen dög då! Storkillen våran. Casper växer han med, snackar hela tiden och det är en hel del trots också, men alla goa kramar och roliga komentarer gör att man står ut med lite tjafs:)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

fina barn ni har! Härligt att allt rullar på =)) Längtar efter att få komma upp och hälsa på er! Får bli en sväng efter ju=) Stor kram!

2012-11-17 @ 16:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0