Välling är jättegott

Motivationen till plugg har legat på botten idag, bara snurrar i skallen när jag försöker läsa, jag har ändå spenderat större delen av dagen just i bibblan med alla böcker!
Casper vakna halv 7 idag, det tar sig:) verkar som grinperioden är halvt över, fast idag såg jag att han såg svullen ut i halsen och att det var lite vita prickar i halsen.. men nu verkar han inte besvärad av nått halsont, bäst att hålla koll på det där!

Igår när jag storhandla köpte jag med ett paket välling för två-åringar, en hel flaska gled ner nu i kväll! Superbra då vet vi vad vi kan ge Casper innan han går upp och lägger sig så han håller sig mätt i magen under natten! Välling har han ratat ett bra tag men nu så ;) Till och med jag gilla vällingen:)


Eftersom Casper va på sånt bra humör ikväll kunde jag till och med ta lite kort och han posera så fint så :)

Middag idag blev biffstroganoff med ris, mums sa vi allihopa:)

 



Kommentarer
Postat av: carro

hihi men åh sötnosen då :D

2012-03-14 @ 20:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0