Piggnat på sig

Det har vart en del stress under veckan, massor i skolan och en liten som vart hemma med feber, hosta och en massa snor. Igår lämna jag honom på dagis för en halv dag och idag går han hela dagen! Jag bor i bibblan så ofta det går, att ligga steget före är lättare sagt än gjort men jag försöker:) Vi pluggar ju ett sånt roligt ämne nu så¨jag sitter inte i skolan och lider direkt, utan nu lär jag mig om folksjukdomar. Det är så intressant men ändå så mycket att ta in så hjärnan blir tröttis!
Jag är hemma för lite lunch och hänga tvätt så snart ska jag vända på klacken och gå tillbaka till min bibbla!

Bebbe i magen har växt på sig och SF låg på 30cm:) Barnmorskan var nöjd så det lät ju bra, dock bekymmrad över att jag har lite högt blodtryck, hon trode det berodde på stress, hmm, ja hon kan ha rätt ;D

Så här trött var Casper efter grillning i Hemlingby!!






Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Åh vad synd att jag inte sett ditt meddelande. Vi var lediga idag. Hoppas ni haft en riktigt trevlig helg. Vad söt han är lilla casper. KRam

2012-03-11 @ 21:39:17
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0