Gick fin fint

Både jag och Casper har åkt på en släng av förkylning, igår var jag total däckad, längesen jag hade så ont i huvudet och var så sänkt. Eftersom huvudvärken va extrem igår och jag kände mig febrig utan några andra symtom så ringde jag till förlossningen för att höra om det kunde vara blodtrycket. Fick komma in på undersökning, ctg, vilande/liggandes blodtryck och urinprov. Det såg fint ut så då slapp jag gå på koll idag!

Hade muntlig-tenta idag som jag knappt hunnit med att plugga till då jag mest bara sov igår, men den gick fint, fick så lätta frågor ;D ibland ska man ha tur också!

Nu äre dax att hämta lillepluttis på förskolan!

Snart ligger man där och då äre dax :D


Kommentarer
Postat av: carro

<3 Ha en mysig helg och njut fina ni =)

2012-03-30 @ 09:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0