Torsdag

I morse var det lite svårt att få oss alla klara till förskolan som börja klockan 8 speciellt när vi vakna vid 7 men vi greja det så fint så, mycket tack vare att Viggo sov hela morgonen:) Jag själv har åkt på en ögoninflammation och kunde knappt öppna ögat i natt när jag amma, idag ser jag ut som jag fått en blåtira, kul! Tur att det kom den här veckan och inte på midsommar:)

Viggo hade växt på sig fint, 5200g och 57 cm lång, ingen liten kille vi har utan han ligger liksom på normal kurvan, det brukar aldrig hända för mig, alltid har jag vart minst, magen är för liten och Casper har alltid vart liten.

Igår hade vi finbesök av Emmy och Hugo, riktigt trevligt, vi käka i boulognern och fika hemma hos oss och bebis-snacka:)

Igår fyllde även världens Bästa Marie år, hon fyllde iof gammal tant men vi älskar henne ändå, fast hon är lite äldre än oss andra<3


Vi skulle lämna in kissprov från Casper idag så  Viktor förskökte få casper att  kissa på pottan medans jag storhandla, då satte han på pippi och tryckte i han massa vatten, tyvär kom det inget under hela filmen, ca 1 h.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0