Lille Viggo då

Viggo va inte alls kry igår kväll så jag ringde sjukvårdsupplysningen och dom tyckte jag skulle åka in till akuten för undersökning. Han hade feber och behöll ingen mat, hostig och slemmig och hes som bara den. Vid halv 9 åkte vi in till sjukhuset och snälla Marie följde med. Goa Viggo va så duktig och skratta när  barnsjuksköterskan skulle undersöka honom. Halsmandlarna va svullna med vita beläggningar men ingen bakterie utan ett virus och han va rosslig i övre luftvägarna. Han fick inhalera adrenalin och fick en dos kortison så nu mår han lite bättre. Frisk luft va viktigt så nu kör vi på en vagndag.

Nu hoppas vi att vi blir friska till midsommar och jag ska förtränga att jag har ont i halsen för jag vill inte ha nått virus nu:)


Här har vi en ganska så nykläckt Viggo med min fina vän Jeanette


Kommentarer
Postat av: Caroline

lille plutten hoppas han kryar på sig inför helgen!! =) Kram på er!

2012-06-20 @ 22:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0