Att ha två barn

En omställning?! ja det är det men att få första barnet var en större omställning, det var ju då man fick tänka om här i livet, det är inte längre mina behov som är viktigast utan självklart Caspers. Nu har jag både Viggo och Casper som uppmärksamheten ska fördelas på, vissa dagar är det tufft men oftast flyter dagen på och allt går så fint och vi njuter tillsammans:) Men att ha ett barn är ju nu mera en barnlek, haha hur kunde jag tycka att det va tufft förut ;) Att ta med Casper på en lekvända till parken är ju avkoppling, precis som att ha bara Viggo med sig.
Tänk om man hade mer tid då skulle jag gärna ha fler barn.
Nu ska jag mysa med Viggo medans storebror har sina sista timmar på förskolan, sen blir det 3 veckor semester för Casper igen :)
 
Två fina grabbar som verkligen älskar varandra, dom skiner upp när dom ser varandra, hoppas det håller i sig ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

:D Ni är duktiga ni!!! =) Hoppas ni hade det mysigt i Stockholm!!! =) Kramar i Massor! <3

2012-07-15 @ 22:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0