Vi har det bra!

Jag måste skärpa mig, nu måste jag hinna med ett blogginlägg i veckan i alla fall. Det är ju så kul för mig själv att gå tillbaka å se va som hänt.
Det händer ju en hel del speciellt med den minsta. Han kryper nu för fullt, ställer sig mot det mesta å har äntligen blivit frisk från en långdragen förkylning.
Vi har köpt ny bil, en väldans fin en! Jag har inte ens provkört den men den kom hem i fredags, en Volvo xc60.
Nu är det dax att sova, jag har haft full rulle hela dagen å kvällen. Bullbak med en vaken Viggo till 9, tur han bara skratta å gjorde små bus!

Å några bra bilder blev det självklart inte. Skriver på paddan å den hade inga nya bilder:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0