Tisdag

Underbar natt blev det, käk två snabba gånger utan något blöjbyte och Casper kom in till oss klockan 7, utvilade föräldrar, tänk om grabbarna fortsätter i den här stilen då kan man kalla det lyxigt värre! Amningen fungerar så mycket bättre den här gången, hoppas det fortsätter så, Casper släppte jämt när mjölken rann till så det blev kaos.

Om jag ska va ärlig så har jag ingen motivation alls att plugga till den här tentan, den förra gick så jäklabra så nu känner jag att jag inte behöver lägga ner lika mycket tid, men jag borde välle göra det om jag ska lära mig nått.

I eftermiddag kommer "gamla" fikagänget över och ska mysa med oss och snart får vi mysa med Lisas bebbe också, så kul<3

Å va jag älskar mina små<3


Kommentarer
Postat av: carro

åhh hälsa så gott till alla :) kraaam

2012-04-24 @ 18:36:51
Postat av: Josefine

Vad ska lillebror heta?

2012-04-24 @ 20:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0