Stolt storebror

Igår fick vi äntligen komma hem, vi skulle egentligen stanna 3 dygn eftersom jag har havandskapsförgiftning men jag lyckades hoppa över en dag, det va skönt även om jag tycker bb är rätt trevligt vare mys att få komma hem till Casper. Casper är grymt stolt över att vara storebror, jag som trode han skulle avsky honom men det funkar så bra än så länge:) Visst kan han bli hårdhänt, men det är absolut massa syskonkärlek mellan dom två :)

idag hade jag halvdag i skolan och det gick fint att amma i pausen och nu till kvällen fira vi att lillebror har kommit med taco-middag, tänk att vi är 4 nu:)

Casper kom å hälsa på oss på bb, vilken lycka, bara gosa och pussa på sin bror


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Åh så fina de är tillsammans jag blir alldeles rörd. Skönt att ni fått komma hem med lillebror och starkt gjort av dig att gå i skolan. Massor med kramar

2012-04-20 @ 22:46:31
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0