Snart e han här:)

Vart på förlossningen i morse, allt såg stabilt ut men de vill ändå att lillebror ska komma den här veckan. Så idag blev det en hinnsvepning, aj säger jag bara. Vet inte om den gjorde nån nytta alls.. men förvärkarna finns där hela tiden:) På onsdag är det prat om igångsättning, så då ska bb-väskan med, jag är riktigt laddad för förlossning och är redo att möta den underbara smärtan ;) har sovit kanon i  natt och käkat som en tok! ja just nu är det inte mkt jag kan klaga på, nu vill vi ha bebis!!!!

Tror till och med storebror är redo att möta dej nu lillhjärtat<3


Kommentarer
Postat av: emmy

åh vad mysigt, då är han snart här! :D hugo väntar på sin lekkompis ;)

2012-04-16 @ 16:49:55
URL: http://emmylinen.wordpress.com
Postat av: Sandra, Colins mamma

Jag tänker inte på något annat just nu. Det är så spännande. Härligt att du är så laddad, ingen är mer avis än jag. Massor med kramar

2012-04-16 @ 21:44:26
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Carro

Hejja Hejja och lyckoönskningar och peppkramar!!!

2012-04-16 @ 22:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0