Snart 1 vecka

Tiden rullar ju på, snart e lillebror en vecka, allt går än så länge väldans bra, dock har han åkt på nån ögoninfektion i sitt ena öga och är kladdig. Igår var mina föräldrar här och hälsa den lille välkommen, även svärförädrarna kom förbi och myste med oss:)
Viktor verkar ha det jäkla skönt nu under pappaledigheten, och ledig är han ;) än så länge iaf när lillebror är så snäll och lugn men det kan vända tvärt :P Casper gillar dock inte att Viktor lämna han på förskolan och lillebror fick följa med hem.. usch så svårt...

Nu ska jag fortsätta med tentaplugg på fredag gäller det :) Å snart kommer en förlossnings berättelse;)

göra lika som lillebror


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag bara ler och ler och ler!! :D <3

2012-04-23 @ 18:36:44
Postat av: Fru Silver

Åh! Grattis till er nya familjemedlem! Jag hörde av Carro igår att han hade kommit! Vilken sötnos han är!!! Och vad stolt Casper ser ut! :) kram

2012-04-24 @ 08:41:52
URL: http://frusilver.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0