Lugn dag

Känner mig så lugn idag, inte speciellt mycket att plugga eller jo om jag vill ligga steget före men idag vill jag inte det, har läst och skrivit i min takt:) nu äts det lite lunch och sen blire plocka undan lite här hemma, för hemmet ser ut som en svinstia igen, varför kan inte sakerna ligga på sin plats och golvet, tvätten osv bli rent av sig själv ;D Vid tre hämtar jag Casper och sen kommer Albin med familj över på lite käk! I morgon drar vi ut på landet och hälsar på både mina och Viktors föräldrar!

10 dagar till BF idag och 7 dagar till första datumet vi fick:) Spännande som bara den, jag undrar så vem som bor inne i magen:) Va hos Barnmorskan igår och hade högt blodtryck igen för ovanlighetens skull:/ även protein i urinet, så tillbaka dit på Tisdag om inte liten kikat ut. SF 33 och låg fint på understa strecket :) Ingen stor bebbe, hon trodde den skulle väga under 3 kg.

Casper både pussar och kramar på bror, han kommer lite då och då och drar upp min tröja och myser med bror.

Dock tror han att han själv har en bror i magen, även Viktors mage pekar han på och säger bror!

 

Bild på magen i från igår, vecka 39.




Kommentarer
Postat av: Carro

finis!! :) Ha så påskmys med värkar och allt ;)

2012-04-06 @ 16:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0