Klaga

Usch jag bara klagar nu men denna natt har vart dryg, förvärkar, magknip och illamående, trodde ett tag att jag åkt på magsjuka, förlossning med magsjuka vore det värsta tänkbara, när jag mådde så illa så låg jag bara och skaka i sängen och förvärkarna avtog, skönt som bara den! Gick och la mej vid 10 men somna aldrig i natt! typiskt, två alvedon på det så ska jag jag fixa lite plugg idag, ska även till barnmorskan om två timmar. Dessutom ska jag försöka ta det lugnt och sova nån timme under dagen, Casper är redan på förskolan, Viktor tog han idag.. Och lillebror ligger åt rätt håll igen:)

I dag är första BF datumet och vi får se om vi lyckas ;)

Casper nykläckt, underbara lilla du :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0