Helg och 14 dagar till BF

Vi har haft en trevlig helg med lite shopping, snö, traktorer och en härlig middag. Snön gilla vi inte så mycket men annars har det vart kanon. Igår reklamera vi en köksstol och fick tillbaka en ny, fin, köpte tretorn stövlar till cappson för en billig peng, underbart att göra klipp! Lördagskvällen tillbringa vi hos Caspers kompis Elin med familj väldigt trevligt och gott:) Idag följde Caspers farmor med mig och Casper till traktormuseét, Casper fick en brevlåda till hans rum, och fika, självklart kika vi lite på traktorer också!

Nu är det 14 dagar tills liten ska kika ut. I natt drömde jag att vattnet gick och ut gled den lille. Usch jag börjar bli nojig, nu är jag inte så kaxig längre, fy satan va ont det kommer göra! Men det är glömt snabbt igen;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0