1 dag till BF

Dagen har bestått av en kontroll på förlossningen, träffa en underbar barnmorska och värderna såg bra ut, eller de ligger stabilt iaf :) Sen pluggade jag i några timmar medan Casper va hos farmor och farfar, så nu känner jag mig redo för bebbe, då nästa veckas plugg är så gott som klart. Käka hämtmat med svärföräldrarna och nu ska jag och viktor kika på alcatras och hålla tummarna för att magsjukan har flyttat ifrån oss nu och att bebis vill kika ut den 15/4 ett kanon datum, blire precis 2 år och 2 månader mellan våra grabs:)


Kommentarer
Postat av: ENDENISE - a mama's story

åh nu är det nära :D iih :)

2012-04-14 @ 21:57:47
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0