Trögis

Ingen energi för bloggen men det ska bli ändring på det hoppas jag. Vi har haft en lugn helg, med lite kalas för Viktor som fyllde år i Lördags, vi fick barnvakt och gick ut och käka. Även träffat fina Madde och Albin. I morgon börjar jag min praktikperiod på sjukhuset, spännande värre, jag ska tuffa på mig och lära mig massor.
Casper har fått vart lite själv på dagis idag och kommer gå 9-14 nu i några dagar, det fungerar fint med lite gnäll innan han får sova då han är vråltrött vid 12, han hade slocknat direkt!

Nu längtar vi efter Fredag då Carro kommer och besöker oss!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhh va spännande med praktik!! =) Hoppas det går super!! Kommer det göra!! =) Jaaa på fredag kommer jag massa mys hela helgen :D wiiieeee :D

2011-09-13 @ 16:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0