Sovmorgon

Det var på tiden att man fick sig en riktig sovmorgon, tack Casper! Jag vakna vid 8 låg pch drog mig till kvart i nio, gick och fixa mig och lagom till att frukosten var klar slog han upp sina blå! Nu äre sovtajm igen och det mm:as där uppe! Själv ska jag plugga, fixa lite inför kvällsmaten, käka lunch och kanske hinna med en dusch! Idag åker vår Wilma till landet, hon är nybadad och fin, men det var mest för att hon rulla sig i skit igår och Viktor vart sur som en citron på henne, kasta ner henne i badkaret och gojsa in henne i goluktande schampo :)


Det är inte lätt att ta bilder på den här längre, han vill gärna kika på bilderna innan man tar dom, så han springer mot en så fort man tar kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0