Morgonplugg!

Börjar inte förens halv 10 så nu ska jag plugga ett tag, mycket som ska in i skallen och lite strul som måste lösas, en ny kurs e alltid rörig i början man förstår aldrig hur man ska få i hop allt!

Casper och Viktor leker nere, Viktor jobbar i eftermiddag då jag slutar 12, så i eftermiddag blir det Caspermys. Jag har vart totalt sänkt de senatse kvällaran, förkylning på det har gjort att jag lagt mig vid 9, så lite Caspermys på dagen blir kanon!
Casper har juste nu 6 tänder på G, två nästan framme och 2 som precis spruckit igenom lite och två som är riktigt svullna under tandköttet, så vi har en gnagare här hemma!

liten mysis


Kommentarer
Postat av: shiva

gud vilken go bild :D sötare unge får man leta efter..

2011-09-07 @ 11:48:02
URL: http://shivaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0