Två dagar kvar

Ja nu är det inte mycket mer än så kvar på min praktik på sjukhuset... lite trist men jag ser framemot att börja läsa igen kommer då få lite mer tid över till annat också!
I förgår var det invigning av Caspers dagis, så tv4 var där och filma, hehe liten Casper va med i bakgrunden! Han har piggnat på sig nu och går på dagis igen, skönt!

Nu ska jag bege mig till jobbet för ett kvällspass, har dessutom fixat lampa till cykeln så nu kanske jag ser nått när jag cyklar hem!

Min prinsessa:)

 



Kommentarer
Postat av: Caroline

Prinsessor båda två :)

2011-10-05 @ 20:43:28
Postat av: marie

finaste prinsessorna<3

2011-10-06 @ 15:59:14
URL: http://mariejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0