Vecka 18

Oj va veckorna rullar på, gick in i vecka 18 med mini igår:) kommer nog bli flyttad lite när vi har vart på rutin ultraljudet nästa torsdag. Det värsta just nu är nog tröttheten, jag är hyffsad pigg på dagarna men kvällarna är katastroff, jag lägger mig vid 9 och somnar bums, är istället vaken halva nätterna och kliver adlrig upp senare än halv6-6... Idag blire kortdag för Casper på dagis då jag inte har speciellt mycket att plugga, sen är det helger igen!

Nykläckt Casper

Tänka att få snosa på ett nytt litet mirakel om lite mer än 20 veckor


Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

Tiden kommer gå fort! :D Känns som jag nyss var i v 9, och nu helt plötsligt är jag i v36 :)



2011-11-04 @ 17:31:16
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0