Sprattel

Va jag njuter av sprattlet i magen, jag undrar hur bebben ser ut, hur den har det där inne, vad det är för en liten individ! När det är andra bebben hinner man kanske inte med att njuta lika mycket, tiden går snabbt men jag ska ta vara på den här tiden speciellet nu när man inte är tung utan bara kan vara utan att det är jobbigt! Ett nytt graviditetssymptom som kom i helgen är att jag lätt får svimmningskänslor, blir helt yr och det svartnar för ögonen, det är väldans obehagligt men tar man det lugnt och äter regelbundet ska jag nog kunna hålla mig på benen!

Idag blev vårt seminarium inställt, väldigt dumt då jag inte kan börja med min uppgift innan vi haft seminariumet, så på Tisdag eftermiddag har vi det istället, så tills dess finns det inte överdrivet mycket att göra men jag ska försöka börja så smått ändå!

Här är Casper i magen i vecka 19 nu är magen betydligt mkt större, men det va ju inga twins ;) kanske bara tjockat på mig lite mer ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

Du kanske ska hålla lite koll på blodtrycket så att det inte blir havandeskapsförgiftning. Kan ju va pga det (blodtrycket alltså) som du får svimningskänslor...



Kram på er :)

2011-11-17 @ 19:50:41
Postat av: Emma

sv: Ja det e sant, men jag ska inte till MVC förens i januari. Kanske kan ta ett blodtryck i skolan :) Förra graviditeten fick jag också så några gånger, men jag ska hålla koll, havandeskapsförgiftning är inte att leka med! Stor kram till hela familjen <3

2011-11-18 @ 10:00:30
URL: http://emmi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0