Onsdag

Morgon här hemma och denna dag ska bli bra! Igår kväll var det inge bra, Casper va på sånt jäääkla humör, jag va hemma själv, skulle försöka fixa mat och det där jäkla barnlåste gick på, på ugnen, så vilket jäkla krångel. Casper är inne i en äta period (Inte nu på morgonen dock) så han vart ju kanon sur när jag sprang fram och tillbaka och leta instruktionsbok. Tillsut fick vi bort det och proppa i oss köttfärslimpa, hemgjord potatismos och gräddsås, det e mums det!

Föreläsningar för mig resten av veckan, så nu ska jag ta mig en kopp kaffe och njuta av bolibompa lugnet:)

Mums med mat tycker Casper

 


Kommentarer
Postat av: Ilda - En Fotogalen Mamma!

Gud vilka ögon!! Så sööt!!



Vill du dela med dig av din första kärlek historia och låta andra ta del av den? Då kan du maila mig den eller skicka via kommentarsfältet så lägger jag upp den på bloggen + en länk till din blogg. Du kan såklart vara Anonym om du vill också ^^



Kram! =)

2011-11-24 @ 21:58:25
URL: http://mislimoje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0