Hämta Casper

Dagen har gått snabbt, halva dagen var jag i skolan och plugga med Lisa, effektiva som vi är tyckte vi att vi kunde gå hem och plugga resten av dagen. Väldans skönt och i morgon blire hemmaplugg men då ska jag kämpa på en hel del :)

Casper krångla lite smått i natt vilket reslutera i att familjen vakna kvart i 7. Casper skrek till då men somna om och jag fick väcka han vid 8.  Tur var det att han skrek till annars hade Viktor kommit på tok försent till jobbet då han måste stängt av sin väckarklocka!

Idag får jag hem mina gardiner, julgardiner, dom ligger och väntar på mig på konsum, så ikväll ska det sys gardiner. Jag gör på mitt sätt för att sy är inte min grej men kul tycker jag att det är!

Nu är det dax att hämta snoris från förskolan!

I detta gråa väder kan man få drömma sig bort till midsommar 2010:)

Fina wilma och Casper


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Lilla söta Casper, att de har varit så mini. Och att ni snart har en till liten bebis. Ja ush för tidiga mornar, jag har tur att C tar de mornarna. Kram till er!!

2011-11-29 @ 22:59:00
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0