Grattis Storebror

Idag är det min storebror Daniels födelsedag, jag önska han var kvar på jorden för att fira sin dag med oss men så är det inte. Snart är det ett år sen jag fick det hemska beskedet, något som jag aldrig i min vildaste fantasi trodde  skulle kunna hända. Saknaden är stor och än idag tänker jag på honom ett flertal gånger varje dag, varför just du? Jag hoppas att du får en underbar födelsedag i himmlen med våra andra fina änglar<3<3

2008 när vi var vid Pite havsbad och skulle kika på Sverigematch på kvällen

SAKNAR DIG BROR<3


Kommentarer
Postat av: marie

<3<3<3

2011-11-22 @ 14:40:24
Postat av: Caroline

<3

2011-11-22 @ 17:37:24
Postat av: Sandra, Colins mamma

Ja då ska jag höra med chefen om jag får vara ledig någon eftermiddag nästa vecka. Känner verkligen med dig, döden är fruktansvärd och är alldeles för nära oss. Kramar till er mina vänner<3

2011-11-22 @ 20:28:49
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0