Sköna lördag

På nått vis är det väldans skönt att vara hemma själv med Casper, även fast jag trivs bäst med att ha båda grabbarna hem. Lite tid för sig själv och liten egen tid me casper är ändå hur mys som helst. Vi gick upp strax efter Viktor åkte iväg mot crosstävlingen i älvdalen ungefär vid halv 7, satt å käka frukost och myste i soffan, tog en morgonpromenad vid halv 9 sen blidde det sova för casper å han sover än.. Jag har lagat gryta med kyckling grönsaker och curry nått som Casper tycker är riktigt smasken. Så nu har han lunch när han vaknar!

Idag ska jag spendera dagen med fina Anna Å Casper förstås :) Nått skoj ska vi hitta på fast vädret inte är toppen!

Ett stort Grattis till Min fina vän Carro och min underbara svärmor som fyller år i dag!




Carro Å Casper<3

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhhh Tack!!! :D Fin bild dåå ;) Ses den 28 jag är ledig den dagen :D PUSSSSS

2011-05-14 @ 14:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0