Men motivation var är du!?

Jag är grymt motiverad till att plugga, jag tycker det är super intressant men ändå gör jag tusen andra saker än att plugga! Hade jag bara pluggat hela morgonen hade jag kunnat göra va jag ville resten av dagen men nää, jag drar ut på det, små läser och sen gör jag nått helt annat igen!
I allafall så bjuder dagen på regn och kvällen ska spenderas hos Lisa Tobbe Och Lina!
Just nu är Casper på tjejdejt (igen!!), med en tjej i Sandviken som heter Alice och är nån månad yngre:) Ikväll blire bus med Lina som är 8 månader äldre än Casper!


                                                   
Casper å Lina på caspers 1års dag


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Tack så mycket! Jag har varit så sugen länge och blev riktigt nöjd, känns inte ovant och ömmt nu i början bara.

2011-05-19 @ 10:01:53
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0