En Tisdag

En Tisdag som börja med att Casper klättra upp på en köksstol och rasade i backen å fick en bula, den fortsatte med en föreläsning som vara i ca 1 h som skulle vara 3 timmar, så jag och Jeanette gick hem till mig och sola och lata oss i ett antal timmar å färg fick man :D Sen vart det metodövning i vårdhygien, sprita händer nogrannt, sen fick vi se i en maskin om vi hade missat att sprita händerna någonstans. Vi fick även ta halsprov och näsprov på varandra, jag hatar ju halsprov så jag vägra lite fint ;) men däremot fick jag trycka ner en tops i Jeanettes hals:D

En pappa som trycker ner en sked i caspers hals ;)

haha näädå, en liten casper som ville smaka glass förra sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0