Trevlig förmiddag

Förmiddag med båda mina grabbar, händer inte allt för ofta då jag brukar plugga eller så åker viktor tävling. Vi cykla iväg till en lekpark och va där ett bra tag, casper lekte runt, även om han är lite blyg mot andra barn! Sen slockna han lagom till efter lunchen å jag kunde plugga medans viktor åkte till crossen. Nu har vi vaknat för ett tag sen och nu blire bus igen!
Igår hade vi lilla Elin över på besök (med föräldrar) dom e ju födda samma dag så jag hoppas vi håller kontakten, väldans mysigt va det hur som helst, men Casper va lite (väldigt) grinig!
I morgon blire Furuvik å lite kort där ifrån hoppas jag!

Morgon-dans framför tv:n

Grötfrulle

 


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

hihih Morgondans är viktigt =)

2011-06-02 @ 21:31:15
URL: http://saratilling.se
Postat av: Sandra, Colins mamma

Man kan ju gå in på grönan med kortet också akvariumet i sthlm. Vi har planerat resa dit och så så det blir kort både där och fjärran i år. Ja det vore superkul att ses! Hoppas ni får det bra i parken imorgon. KRAM

2011-06-02 @ 21:50:00
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0