Härligt

Jag njuter av sånna här dagar, sol, jordgubbar och Marie som har vart med oss hela dagen,hur underbart som helst:) Marie gjorde även en fina tatuering i kväll, hur fin som helst.. Jag är för feg för sånt, inte för att det gör ont utan för att jag inte vet vad jag vill ha och om jag vill ha nått!
Grabbarna i huset ligger och sover, den store borde vakna snart den lille hoppas jag sover fram till 8 i morgon :) Casper har VRÄKT i sig jordgubbar idag, väldans kul då han e lite kräsen på frukt och grönt, lilla magen tyckte nog inte lika bra om det tyvär.



Kommentarer
Postat av: marie

Tack för idag gumman min, riktigt härlig dag har d varit, syns nästa vecka igen <3

2011-06-16 @ 21:43:43
URL: http://mariejo.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh så ni myser åh så han växer lilla trollungen!!! VIll upp till er alla i Gävle bums!! Jag har också fyllt på med massor av härlig läsning nu :D Äntligen njuta av icke-kurslitteratur!! =) Jättekram till er alla!!

2011-06-16 @ 22:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0