Tidig morgon

Crossdag för Viktor vilket ofta betyder en tidig morgon för honom det tyckte Casper också lät bra, inte jag! Jag pallar mig upp vid 6 men efter Viktor åkte vid 7 slockan Casper i mitt knä och sover för fullt, inte lätt för mig att somna om efter en stor kopp kaffe, jaja man får lite gjort iallafall, sängen är renbäddad, disken är borta och pengar överflyttade... Nu får vi se va den här dagen har att bjuda på:) Jag sitter och äter min andra frukost nu, konstigt att man äter så mycket mer när man går upp tidigt eller så e det bara jag som gör det!



Ett av Caspers favvodjur på Furuvik, det va svårt att gå förbi dom lite snabbt

Spanar genom alla staket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0