Latisar

Regn och en sjukling en bakis och en vilding då blir det bara att lata sig inne med vildingen, jag har precis rastat liten ute i boulongerns lekplats med Marie och nu har han däckat för natten! Viktor har feber och är hängig, jag börjar bli lite piggare, fast jag har mått bra hela dagen men lite tröttare blir man såklart när man lägger sig vid 3 på natten!

Hade en rolig kväll med min bästa Marie, vi käka ute och satt på uteservering för att senare skaka rumpan med småttingar... vi börjar bli för gamla för sånt där! men kul va det!

Hitta mammas sminkväska på golvet i hallen,

självklart måste man göra som mamma då!!

 

Jag och marie från igår!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0