Blä för rutiner!

Just nu går det dåligt med caspers rutiner, en vecka fungerade det strålande med att han vakna mellan 8-9 somna om vid 11-12 sov till 14-14.30 och somna igen vid 19.00. Nu vaknar han tidigt på morgonen och blir ju så trött och grinig hela dagen.. idag vakna han vid 6 och jag lät honom somna om vid halv 8.. sover än, klockane snart halv 11! Han e trött, jag vette tusan hur det ska bli med rutiner, jag lägger ner det ett tag!

Idag ska vi iaf träffa Jeanette som ska hämta nyckeln till lägenheten och bli Gävlebo i höst och framöver:D Väldans glad över att få hit en sån underbar kompis! Sen blir det fredagsmys med tacos å kanske lite rödvin, det e jag värd!

Mitt bustroll, min klätterapa, mitt allt, hur busig han än kan vara så finns det ingen som är mer perfekt än Casper för mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0