Ny skola på Schemat

Kommer inte känna en kotte idag men  jag e ganska lugn för det, har ju bara 5 minuter hem så jag kan ju käka lunch å så hemma:) Härligt Härligt! Den här dagen har jag ingen aning om när den slutar eller va vi ska göra i skolan. Ingen koll på va kursen handlar om eller vilka böcker jag ska ha, snacka om att det är tur att jag har högskolevana, annars tror jag nog jag hade hoppat av skolan i eftermiddag ;) Nu sitter man hemma å käkar frukost, hade jag börjat i 8 i falun hade jag snart vart framme där snart!

Caspers tänder där uppe e snart framme allihopa så vi får se om magen hans rättar till sig för bada är nått vi får göra minst två gånger om dagen nu:/ Funderar på att ringa till bvc, men han e ju pigg å glad i övrigt.. aja vi får se:)


En suddig höstbild på vår parvel:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0