Så var 2011

Tänkte dra ihop en snabbis av året som varit:)

Januari

Jag och Viktor firade in det nya året med skumpa och gomat, några dagar senare fick vi den äckliga magsjukan. Vi var på storebrors begravning  i skellefteå <3 :( ..... Viktor hoppa på pappaledighet och jag blev antagen till Faluns högskola, en vecka senare börja jag sjuksköterskeprogrammet på Gävles högskola och träffa massa nytt folk :)


Februari
Denna månad rullade på med massor av plugg och en liten Casper fyllde 1 år.


Mars
Vi börjar planera för att rusta kök och beställer ett nytt fint kök från Kvik. Mamma min fyller 60år och vi firar henne i Sälen där vi bor i stuga över en weekend.


April
Vi rustar på med kök, vardagsrum och matrum. Hela huset är en arbetsplats:/ Våren är här och Casper har börjat gå för fullt.


Maj
Vi blir så gott som klara med rusten och vi myser på i vårvärmen, hade en hel del tentor.



Juni
Jag gör dom sista tentorna sen går jag på mamma-ledighet igen. En del besök i lekparker, furuvik och stränder.


Juli
Viktor har semester och vi hitter på lite dagliga aktiviteter, vi hann även med lite party då vi fick lite barnvakt. en härlig månad helt enkelt.


Augusti
Jag fick reda på att lillebror ligger i magen och gror jag undra varför jag mått så konstigt under några dagar. Vi hälsa på, på landet och i malmjärn och skolan drog igång igen. Vi rusta även källaren till ett biorum.


September
Casper Börjar på förskolan den 5 September, allt går fint och Casper älskar alla leksaker speciellt cyklarna. Jag börjar min praktikperiod på lungavdelningen på Gävles sjukhus. '


Oktober
Höst igen, vi besöker Akalla och får finbesök av Wilma och Simon.  Månaden rullar på väldans snabbt.


November
Vi får se lillebror på ultraljud, jag fyller år och får en ny fin mobil.


December
Vi åker på julmarknad på Furuvik ett antal gånger, bokar en resa till Fuerteventura firar jul i Åstjärn. Ett bra slut på ett fint år:)


Kommentarer
Postat av: marie

Ett härligt år, å snart är det ett nytt år med en massa nya äventyr å ny liten trollunge<3

2011-12-29 @ 22:05:26
URL: http://mariejo.blogg.se/
Postat av: Fru Silver

Vilka härliga bilder! Gott nytt år! :-) Kram från Emma och Charlie

2012-01-01 @ 20:17:41
URL: http://frusilver.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0