Lilla plutten

Casper va lite varm när han vakna men han var pigg och käka bra, tänkte lämna honom på dagis men när jag bytte blöja kika jag tempen 38,4grader näähepp. Viktor kom hem vid nio så jag kunde springa iväg på redovinsing till 12. Dom hade busat på och vart ut en sväng men när jag väckte honom vid halv 3 var han varm, satt bara och skaka i soffan var vinglig och väldans trött. Han drack två muggar med yoghurt (som tyvärr kom upp) å sen steg febern till 40grader :( Efter lite alvedon vid 4 piggna han till och käka tre portioner korv stroganoff och gick runt och snacka, nu ligger han i sängen och sover och jag har nog aldrig fått så många godnattpussar som idag, Viktor blev nästan svartsjuk! I morgon är det välle jag som ligger där med feber;) Casper och jag blir hemma resten av veckan och jag får plugga lite på kvällstid!


Vår lilla sjukling

 


 

 

Denna dag tänker jag lite extra på min kära bror som lämna oss för ett år sen,

du är saknad, extremt saknad<3

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas Casper blir frisk fort! :)Tankar till dej och bror din<3

2011-12-08 @ 06:08:38
Postat av: Rebecca

Vilken sötnos! Inte kul när de är sjuka. :(

2011-12-19 @ 01:36:59
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0