Wilmisen våran:)

God morgon sa Casper innan klockan 6, jaja, solen skiner så denna dag borde inte bli så deppig som igår då det regna konstant. Mina föräldrar var här igår en sväng med lite presenter till Casper å även jag fick en poncho vi fick även potatis och morötter från deras land. Dom ska iväg till Italien i morgon så nu har vi wilmisen i 2 veckor. Tänkte nog ta en morgon promenad snart, Casper sitter och latar sig framför tv:n men lite luft vore inte fel :)
Idag blire kanske en sväng till valbo för att kika soffa och även springskor till mig, mina är helt slut insåg jag igår! Senare blire en sväng till fjärran för några timmars bad!

i våras




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0