Sista dagen

På Måndag börjar skolan, så idag är det sista dagen som mammaledig för den här gången:) Nästa vecka kommer Viktor vara hemma med Casper och veckan efter det börjar inskolning på förskolan:) På måndag ska vi på öppet hus på förskolan blir kul att se hur det ser ut om man känner igen nån osv..
Igår hade jag lite egen tid på kvällen och mötte upp bästa Madde på stan för en middag på Java, så mysigt att få snacka av sig, och snart får ju Madde sin lilla knodd, som jag längtar!

Idag har vi bara vart ute på en liten promenad annars har vi mest bara slappat, Casper är sjuk, lite hängig och snorig men ingen feber och han har vart gla och go hela förmiddagen. Nu ska jag ner och måla sen kanske jag hinner med en liten lur, trött som få, blev lite alvedon och mys med lillen i natt...

När Casper är påklädd hämtar han kopplet för Wilma måste ju också med:)




Kommentarer
Postat av: marie

ser att d e någon som behöver klippas;P

2011-08-26 @ 14:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0