Ligger och mmmm:ar

Casper ligger i sin säng och mmm:ar det gör han alltid innan han slocknar. Vi har vart iväg och badat på eftermiddagen, superfin strand och Casper älskar havet också. Casper som inte är så verbal av sig har nu börjat snacka lite, eller jag som mamma hör ju iallafall ;D hehe! Han säger, tittut, tack tack, kisse, titta, mamma, pappa, där, här. Men det är inte ofta man får höra några ord men det känns som det är på G nu, han försöker iallafall, lillskrutt!

Lite Yoghurt-smoothie med banan och blåbär, toppen att dricka med sugrör då slipper hela ansiktet bli kladdigt, skulle gärna vilja ha nån typ pipmugg med sugrör, hade vart perfekt på utflykten


Kommentarer
Postat av: Caroline

men åh han kommer ju hinna gått på systemet innan jag kommer upp känns det som :/ gud så han växer så det kankar, kan tänka mig att Linasöt också blir bara härligt äldre och mer språkrik!! =) Åh vad jag vill dit!! :D Skönt åh se att vardagssommaren flyter på!! :D <3

2011-08-01 @ 21:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0