Fjärran

Det blev en eftermiddag på fjärran höjder badet. Casper tyckte det va kul som vanligt och plaska på, han slockna bums idag när han gick och la sig, att man blir så trött av att bada:) Vädret har ju vart på topp så vi grilla i kväll, grillad kyckling med klyftpotatis, gräddsås och mina kantareller, lite vardagslyx ska man få ha, riktigt gott!

Viktor donar och donar i källaren nu, jag e latmask idag helt slut jag också, jag förbereder mig på en tripp till landet, mina föräldrar hämtar upp oss i morron så ska vi plaska i Sälgsjön!





Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Jobbar ganska mycket nu på slutet men vi kan ju höras när ni kommer hem. Kul att han gillade fjärran, dit ska vi lite senare idag. Kram

2011-08-03 @ 13:45:26
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0