Vinglig på morgonen

hehe nu har cappsson druttat omkull igen, å det skär i mitt hjärta när jag hör honom blir så ledsen.. Han e ju så stadig men en aning vingligare efter han har vaknat, två veckor till sen e han grym på det där.. han har även blivt grym på att knata, om man håller i händerna går han runt runt i huset:) Va det händer mycket i lilla kroppen, å mornarna då jag fick sova till 9 e nu bortblåsta, suck, snacka om att sömnen på den lille varierar från vecka till vecka.. den här veckan e dååålig...Idag blire stan me Anna panna, jag måste ju hitta nått till pappa Viktor som fyller 25 på fredag.




drutta omkull när det e mjuk e helt okej men inte när man sitter bara på en matta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0