Värre å Värre

ja va händer här hemma, inte vet jag men det bli liksom stökigarë å stökigare inga taper inga dörrar, målarfärg på hela golvet, men ändå e vi ganska hurtiga på att greja här hemma, det kommer bli bra det blire:) Nu e vinteroverallen inköpt å jag har unnat mej själv ett par höstskor, men efter  att jag såg hur mycket jag skulle få från försäkringskassan kanske man borde tare lugnt me sånt men jag behöver ju kläder hur som helst! nää sängen väntar på mig, natti natt!



Kaaaaostrapp:/ men lite mer färg å en fin fondtapet blire så fint!

i mitt lillrum börjar det bli fint, på Lördag åker golvet ut å sen lite lister på det så blir det så fint :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0