Shoppingsug

Min lilla gnällprins ligger å sover å det behöver han så han kurerar sig. Igår va det ingen rolig dag för han, bara massa tårar å snor:( Men natten gick över förväntan han sov nog nonstop från 11 på kvällen till 7 utan att vakna, han gick å la sig runt halv 9 men va lite orolig under kvällen. Idag hoppas vi på en bättre dag för jag e sugen att går ner på stan och shoppa lite :)  Måste iallafall införskaffa mig en riktig nässpray till lillen, den vi har blire inge bra me.. nää nu vakna lillen så hej hopp!




Väggen måla jag igår kväll, här ser den blå ut men jag tycker den e mer grön.. hur som helst så får vi snart lite ordning i rummet å alla kläder i cappes rum försvinner:D


Kommentarer
Postat av: lucke

v

2010-09-03 @ 11:12:54
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: lucke

Hej, vad göres? :)

2010-09-03 @ 11:12:57
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0