Nya rutiner

Tre dagar i rad har Casper bara sovit två gånger om dagen å jag tror att det e bra, han sover grymt bra under nätterna, vaknar mellan 6-7 å vill ha en liten flaska med ersättning sover sen vidare till 9- halv 10:) snacka om att man blir utvilad, å det behövs för jag håller igång hela dagarna.. tvätta, diska, städa, fixa i huset, promenera, laga mat, å när viktor kommer hem blire större fix i huset:) jag har självklart annat för mig vissa dagar då man umgås oxå ;)  haha jaja nu ska jag mysa me lite kaffe å skicka ut ett mail:)


Caspers bakåtkrypning i morse, från kudden å dit:)

Wimpa får hålla i sin leksak så Casper inte snor den, själv e hon grym på att ta allt som e Caspers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0